Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Voorkom verrassingen bij de aanschaf van zonwering, rolluiken en/of buitenleven artikelen met het romazo keurmerk

Bemiddelingsreglement Romazo

Bemiddelingsreglement bij geschillen tussen een consument en een Romazo leverancier conform 15.3 van de Romazo Consumentenvoorwaarden.

  • Art. 1 De consument vult het klachtenformulier in op www.romazo.nl en stuurt het naar
    info@romazo.nl

  • Art. 2 Het klachtenformulier wordt door het secretariaat van Romazo opgestuurd
    naar de betrokken Romazo leverancier voor wederhoor.

  • Art. 3 De Romazo leverancier wordt gevraagd of zij instemmen met het inschakelen van
    een onafhankelijk deskundige.

  • Art. 4 Indien de Romazo leverancier instemt met het inschakelen van een onafhankelijk
    deskundige wordt aan de consument gevraagd of hij instemt met het inschakelen van een
    onafhankelijk deskundige.

  • Art. 5 Indien beide partijen in het geschil instemmen, dan neemt de onafhankelijk deskundige
    contact op met beide partijen om een afspraak te maken voor een schouw.

  • Art. 6 Nadat beide partijen zijn gehoord stelt de onafhankelijke deskundige een rapport op met een bindend advies.

  • Art. 7 Nu beide partijen hebben ingestemd met het bindend advies van de onafhankelijke
    deskundige is het niet meer mogelijk een klacht over dit geschil in te dienen bij De
    Geschillencommissie Zonwering te Den Haag.

  • Art. 8 De kosten van het inschakelen van een onafhankelijke deskundige komen ten laste van
    Romazo.